FAQ - Spillertøj

-          Hvem kan få tøj: Alle som har betalt kontingent i de ovennævnte afdelinger

-          Er tøjet personligt: Ja! Tilhører spilleren som dermed også selv står til ansvar for det

-          Hvornår får vi nyt? Nyt tøj hvert 2. år!

-          Hvad hvis mit barn vokser ud af det: 2 år plejer at være ok hvis tøjet ikke vælges for småt fra starten. Børn som vokser vildt eller vælger for småt fra starten må selv stå for evt. nyt køb.

-          Hvad med tilmelding midt i sæson: Hvis der er under 6 mdr. til klubben igen skal udlevere tøj, så kan klubben tilbyde en midlertidig spillertrøje eller – hvis dette ikke er tilfredsstillende – så købes tøjet selv af spiller til (til klubbens netto indkøbspris) dækning af denne periode.

-          Hvad med de hold, som samarbejder med andre klubber: Hvis der er klubsamarbejde på årgangen og holdet spiller i andet end Egebjerg farver, anskaffes tøjet i fællesskab med de øvrige foreninger. Medlemmet vil uanset modtage et Egebjerg IF spillersæt med Egebjerg IF logo og klubbens sponsorer trykt på tøjet.