Egebjerg IF er årets forening 2017

21. marts 2018 kl. 08:47

SYDBANK PRISEN - ÅRETS KLUB/FORENING I HORSENS ANNO 2017 - STORT TILLYKKE TIL Egebjerg IF🏅

Derfor vandt Egebjerg Idrætsforening:
Der er virkelig mærkbar fremgang overalt i klubben. Egebjerg IF søger aktivt sponsorer til at skabe nye tiltag i klubben - med flot succesrate. Samtidig søger Egebjerg IF, at være med på rigtig mange fronter- her en række bullet-point fra deres mange flotte tiltag i klubben;
➢ Vækst (medlemmer, frivillige, frivilligfesten)
➢ Nyt spillertøjs-koncept (den blå farve lyser op overalt i byen)
➢ Sponsoraftaler og økonomi (skilte, ad hoc sponsering fra de lokale erhvervsdrivende)
➢ Udvidet tilbud (fodbold for de mindste, mandehørm, håndbolddrenge og dans/gym)
➢ Samarbejde med skolen (håndboldkaravane, turnering, 5. klasser, ungetræner-udd.)
➢ Arbejdet med de unge (ungehjælpere, arbejdsdag, fået vendt en uheldig udvikling til engagement)
➢ Alle-i-bad-initiativ
➢ Årets håndboldforening (største fremgang, fonde, hjemmestævner, kurser og 2 håndboldskoler)
➢ Værdiarbejde og trænermanualer