Løbeopstart efterår 2019

08. august 2019 kl. 22:08

Kom og løb i Egebjerg Løbeklub – Vi starter nyt hold tirsdag d. 3. September 2019.

Egebjerg Løbeklub er for alle, som gerne vil mødes og løbe med andre.

Vi tilbyder som noget nyt i efteråret et 0-5 km på 12 uger hold for dig, der gerne vil i gang med at løbe.

Egebjerg Løbeklub stiller hjælpere klar, der alle er motionister og som tilsammen har en masse løbeerfaring.

Første træningsaften på 0-5 km holdet er tirsdag d. 3. September kl. 17.30.

Herefter træner vi hver tirsdag og slut målet er, at vi sammen deltager til Kamstrup Nytårscuppens 3. Løb d. 8. December i Aarhus på 5 km ruten. Herefter overgår deltagerne til de almindelige tirsdags samlinger i Løbeklubben.

Alle træninger starter fra Egebjerg Hallen.

Ud over 0-5 km holdet mødes rutinerede løbere, der løber mellem 5 og 10+ km også hver tirsdag kl. 17.30. Så kan du i dag godt løbe 5 km uden pause og har du lyst at løbe med os, så kig forbi hallen tirsdag d. 3. September, så finder vi det niveau, der passer bedst til dig.

Da sæsonen i løbeklubben normalt stater i marts og går fra marts til februar - vil det først være til marts kontingent skal betales.

Vil du vide mere om løbeklubben inden første træning er du velkommen til at kontakte Marianne på telefon 25424301.

Vi glæder os til at se både nye og rutinerede løbere i Egebjerg Løbeklub.

NB: Børn under 16 år kun i følgeskab med egen voksen.